Науково-методична проблема закладу: "Підвищення ефективності та якості уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу".

Шкільні методичні об`єднання: суспільно-гуманітарний напрям (керівник Савенко Ю.О., учитель української мови та літератури); природничо-математичний напрям (керівник Усенко Л.В., учитель математики); класні керівники (керівник Демченко Н.О., учитель англійської мови); початкова школа (керівник Луценко В.М., класовод 2 класу).

Форми методичної роботи: індивідуальні, колективні.

Індивідуальні форми методичної роботи включають в себе: самоосвіта, індивідуальна робота над науково-методичною проблемою, атестація, консультування.

Колективні форми методичної роботи поділяються на групові (школа молодого вчителя, методичні об`єднання, творчі групи, відкриті уроки, школа передового педагогічного досвіду) та масові (предметні тижні, педагогічні читання, шкільна педагогічна виставка, робота над єдиною науково-методичною проблемою).

 Структура методичної роботи Штепівського НВК

 Проблемне питання: 

"Підвищення ефективності та якості уроку

як основної форми організації

навчально-виховного процесу"

План засідань методичної ради

Вересень

1. Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2017-2018 н.р.

2  Про вивчення передового педагогічного досвіду вчителя початкових класів Луценко В.М. з проблеми «Формування навичок самостійної роботи молодших школярів шляхом використання інтерактивних технологій»

            3. Корекція курсової перепідготовки.

3. Про впровадження Концепції Нової української школи.

Листопад

1. Самоосвітня діяльність учителя як засіб удосконалення професійної компетентності.

2. Огляд нормативних документів, новинок психологічної літератури.

Січень

1. Підсумки НМР за I семестр.

2. Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках гуманітарного циклу предметів.

Березень

1. Компетентність як основа успіху і самовдосконалення учня та вчителя.

2. Огляд нормативних документів, новинок психологічної літератури.

Травень

1. Підсумок роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою у 2017-2018 н.р.

2. Обговорення пропозицій до річного плану школи щодо організації науково-теоретичної й методичної роботи на новий навчальний рік

 

3. Огляд нормативних документів, новинок, психологічної літератури.

Місячник "Зі скарбниці педагогічної мудрості"

В рамках місячника "Зі скарбниці педагогічної мудрості" в закладі були проведені відкриті уроки.

1 клас, класовод Ілляшенко Марина Миколаївна, урок математики на тему: "Переставна властивість додавання. Порівняння виразів. Розв`язування задач"

Учитель фізичної культури Шухмін Я. О. провів відкритий урок у 6 класі на тему: "Різновиди ходьби, повільний біг. Комплекс ЗРВ. Естафета з елементами баскетболу. Чергування прискорень, зупинок, поворотів, бігу зі зміною напрямку. Ведення м`яча з опором захисника. Кидки м`яча у русі після двох кроків. Організація нападу швидким проривом. Навчальна гра". Модуль: баскетбол.

 

Учитель Усенко Л.В. провела урок з математики в 5 класі на тему : "Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. Розв'язування вправ"

Класовод 2 класу Луценко В.М. провела відкритий урок з математики на тему: "Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4"

Учитель української мови та літератури Савенко Ю.О. провела відкритий урок з української літератури в 8 класі на тему: "Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія "Сто тисяч" Проблема влади грошей над людиною"

Учитель географії Троценко В.П. провів відкритий урок з географії в 7 класі на тему: "Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми Північної Америки. Заповідники та національні парки".

Учитель біології Кайдаш О.Д. провів відкритий урок з біології в 8 класі на тему: "Будова скелета людини".

Методичне об`єднання на тему: "Умови розвитку творчої дитини"