Школа- не комора знань, а світоч розуму.
Усі діти не можуть мати однакові здібності.
І найважливіше завдання школи - виховання здібностей.
В. О. Сухомлинський
"Щодо реалізації заходів, спрямованих на упередження негативного впливу інформаційної пропаганди" лист МОНУ від 05.02.2015 №1/9-51
Нормативні документи:
1. Декларація прав дитини
2. Конвекція про права дитини.
3. Закон України «Про освіту» ( Ст.3, Ст.38,ст. 39, ст.59, ст.60)
4. Закон України «Про загальну середню освіту» ( Ст.5, ст.17)
5. Державна національна програма «Освіта ( Україна ХХІ століття)»
6. Концепція виховання дітей та молоді в національній системі освіти (Сутність національного виховання. Принципи національного виховання. Основні напрямки виховання)
7. Концепція національно – патріотичного виховання дітей, молоді.
8. Програма патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України 21 жовтня 2013 року № 1453 /716 /997;
Виховна проблема школи «Використання виховного потенціалу закладу у формуванні національної ідентичності школяра»
У школі створений і діє учнівський парламент, який складається з 11 членів і об'єднує в собі такі міністерства:
- міністерство освіти і науки,
- міністерство інформації і преси,
- міністерство внутрішніх справ,
- міністерство милосердя і турботи,
- міністерство культури і дозвілля.